ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το κατάστημα Piccolino, σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε Δωρεάν τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μετά από επικοινωνία με το κατάστημα εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Προϊόντα που στέλνονται χωρίς εξωτερική συσκευασία που να προστατεύει το επίσημο κουτί του προϊόντος αλλά και το ίδιο το προϊόν, δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον πελάτη.

Επίσης να υπάρχει η απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς.

Οι αλλαγές γίνονται πάντα με βάση τις τρέχουσες τιμές.

Στην περίπτωση αλλαγής τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για την πρώτη αλλαγή, εάν τυχόν θελήσετε να αντικαταστήσετε το προϊόν δεύτερη φορά επιβαρύνεστε με 5ευρώ για την επιστροφή & νέα αποστολή.

Εάν το είδος είναι μεγαλύτερης αξίας από την επιστροφή σας, εξοφλείτε τη διαφορά με αντικαταβολή με χρέωση 2,50ευρώ.

Στη συνέχεια θα πρέπει να καλέσετε στην ACS courier για να έρθει υπάλληλος να παραλάβει το δέμα (με όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα, καθώς επίσης και τα προϊόντα μη χρησιμοποιημένα) στην αρχική συσκευασία τους.

Διαφορετικά μπορείτε να παραδώσετε το δέμα σε ένα κατάστημα της ACS courier με τα παρακάτω στοιχεία παραλήπτη και στις δύο περιπτώσεις:

Όνομα: Κοντζεδάκης Χαράλαμπος (Κατάστημα Piccolino)
Διεύθυνση: Πλαστήρα Νικολάου 113, Ηράκλειο, 71201
Πόλη: Ηράκλειο
Τηλέφωνο: 2810282354

Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις ειδών από το φυσικό καταστήμα Piccolino όταν και η παράδοση του είδους γίνεται στο φυσικό κατάστημα, οπότε το είδος ανοίγεται και ελέγχεται κατά την παράδοση από τον πελάτη.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε , τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει μην έχει δεχτεί αλλοιώσεις από καιρικά φαινόμενα και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση. Στη περίπτωση αυτή αναλαμβάνοντας εσείς το μεταφορικό κόστος επιστροφής του, καθώς και το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του καταστήματος Piccolino

  1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
  2. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
  3. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα.
  4. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα Piccolino.
  5. Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο χάνεται.
  6. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους).
  7. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από το κατάστημα Piccolino, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια του καταστήματος.
  8. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το φυσικό κατάστημα Piccolino . Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  9. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα Piccolino έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
    Ο όρος αυτός ισχύει αναλογικά και για πωλήσεις ειδών από το φυσικό κατάστημα, πλην της παραγράφου 6 που ισχύει για πωλήσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα.